vem är jag?

har loggat in på min blogg nu flera gånger per dag, men jag har aldrig tagit mig tid till o skriva.. mitt liv är rätt tråkigt och enformigt för tillfället. känns som om jag har fastnat i en svart grop o jag tar mig inte härifrån. de ända jag går o tänker på hela dagarna är "vad ska jag göra mer mitt liv?" "vem är jag?" "vart vill jag befinna mig om 10 år?" osv. dessa obesvarliga frågor får jag ej bort från mitt huvud. kan bero på att jag är less på min vardag och vill ta ett steg ut i livet o utvecklas.. eller så är jag bara tanksprid för att de snart är dags för den jobbiga och tyvärr återkommande veckan i månaden..

hur som helst. min helg har varit bättre än många andra helger. jag har gjort ABSOLUT INGENTING! i stort sett.  jag har sovit jättemkt och bara spenderat tid ute i stugan med min familj. vi har grillat, umgåts och njutit. fast jag har chaffat lite också. i fredas bar de av  mot pite runt 00 på natten. impulsiva, fulla ungdommars påhitt! som ni säkert förstår så var de väldigt ovärt och inte de minsta händelserikt att åka dit. på lördagen var de fest ute i stugan men runt 01 så rullade vi mot stan. de var dött även i våran lilla håla, men de beror nog på att 10 av de bilar som brukar göra oss sällskap längst luleås meningslösa gator, var och härjade runt i andra delar av sverige bla. i västerås på power big meet.  

imorgon måste man upp med tuppen igen, då väntar jobbet på en. mitt sunkiga skitjobb på ett sunkigt snålt företag. känner inte alls nån glädje av att gå dit nå mer. trots att jag är tankspridd i nuläget så är de i alla fall en sak som är säker, jag kommer inte att stanna mer än 1 år till där! hade jag kunnat så hade jag sagt upp mig nu, men jag har faktiskt en hyra o betala så de går ju tyvärr inte.. jag måste hitta nå bättre.. eller i alla fall komma på vad jag vill bli då jag blir stor så jag kan börja plugga och få mig en bättre framtid.


sov gott

xoxo förvirrad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0