beroende framkallande?

men något! vicky lyckades få mig så nyfiken på dom kommande avsnitten av gossip girl, så jag kunde inte motstå frestelsen att ladda ner dom övriga 5 avsnitten från säsong 1. har sett på 14-17 nu, skulle precis packa upp avsnitt 18 då plötsligt.. allt SKITER SIG! gaaah, blir galen. varför ska de hända mig just idag? okej, kanske är ett tecken på att jag borde gå o lägga mig. klockan är ändå snart 1 och jag ska upp till jobbet imorgon. kom trots allt över en halvtimma sent idag pga mina allt för många tryckningar på snoozeknappen.

får väl ta mig i kragen och slita mig själv till sängen då, finns väl inget annat man kan göra..typiskt.


imorgon är de fotboll!
sverige - ryssland


imorgon ska jag tammefan också hinna med o se avsnitt 18 också.
gud var med mig!


jag lär vara en trött och grinig tjej på 19 vårar imorgon. passa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0