Boden alive

i fredas rullade min lånebil till grannbyn boden. såg en massa folk i blandade åldrar som roade sig på den lilla festivalen vid vattnet. festlusten svepte över mig, men jag hade både bilen och malin med mig så jag höll mig nykter. efter nån timma var de dags att åka hem igen. fick med mig sällskap ifrån boden också, så efter att vi hade tryckt i oss maxmat och lämnat av malin så for vi till mig o såg på tv. han fick utforska min lägenhet medans jag gick runt och mådde dåligt över de faktum att jag inte hade städat på länge. när han for så dröjde de inte länge innan jag föll i djup dvala.

på lördagen var jag taggad till o festa, kände att de skulle vara otroligt mysigt att sitta i ett öltält vid vattnet och njuta av sommaren. kvällen blev inte alls som planerat, snarare en besvikelse. fick vänta på bussen i sävast i en timma. myggen har bokstavligt talat ätit upp mig. ser ut som att jag har nå böldpestliknande utslag längst mina ben, de är svårt att låda bli o klia.. efter att ha promenerat runt i ca 2 timmar själv, så har jag nu utforskat gator i boden som jag aldrig har varit på förut. och efter ett flertal försök till o få kontakt med nån av mina vänner via telefonen, så svarade äntligen min bror och jag fick en biljett ut från byhålan, david plockade upp mig! eftersom mina hemmanycklar var inlåsta i villan i sävast, så kände jag mig hjälplös och borttappad. men jag fick mig en sovplats på bergviken.
så jag skulle vilja tacka mina 3 räddare i nöden. david, johanna o björn!


utöver mina äventyr så var de en lugn helg och jag lever nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0