dags att säga hejdå!

idag separerades jag ifrån min ena kärlek.
PAGen är såld.


pagen rullade ut från mamma o pappas gård och lämnade oss för alltid.

de är sjukt hur fäst man kan bli vid ett fordon. har så många minnen med den där bilen, den har varit med om en hel del. men det kanske är bra att rensa i garderoben ibland.. den kommer nog att få de bra tillsammans med perrrra, hoppas jag..


Kan de bli nå värre.. jag har alltid bojkottat volvo och dieselbilar. nu medans TKGn är på rep, så har jag fått en lånebil. vad får jag?  jo en volvo v50, en diesel! men den är rapp som bara den! så ser ni en mörkblå v50 i stan som det står nordiskabil på, så är de förmodligen lilla jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0