deprimerad?

mamma beställde en tid hos min läkare som jag hade då jag var liten, fick en akut-tid idag pga mina utslag i fejjan. Han tror att dom beror på att jag är deprimerad eller stressad. men de stämmer inte alls in på mig, i alla fall inte i nuläget.. tror jag. jag mår rätt bra! vädret hade dock kunnat vara bättre. känns sjukt pissigt att de ska regna varje morgon som man drar upp rullgardinen.

idag har jag varit på bullfest hos victoria, de var jättegott!
man kan ju dock inte äta bullar utan mjölk, lär få lida för de imorgon.


min äldsta bror har köpt en likadan bil som jag har, samma färg dessutom! jag är sur.


nu ska jag gå o lägga mig i sängen och prata i telefonen innan jag reser in i drömmarnas land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0