GOOD LUCK!

nu står ny-pärlan på min parkering och PAGen är inparkerad hemma hos mor o far. har så gott som tömt den nu och flyttat över allt svammel till TKG:n. har varit ute o glidigt lite runt stan och visat upp mitt nya vrålåk, men de blev mest gänghäng på brass. en lugn kväll med andra ord och för en gångs skull så hade jag malin vid min sida. var länge sen man såg fejjan på den bruttan.

imorgon är det fredag! skulle egentligen ha farit o spelat brännboll med jobbet, vi skulle kissa på restaurangerna, men jag valde att avstå pga en massa trassel. känns som att min helg kommer att bli ganska bra ändå och de är nog bäst att jag håller mig nykter så jag kan glassa.

åh min lilla bästis har uppkörning imorgon! jag håller alla tummar för honom. de kommer säker att gå jättebra, bara han inte gör som mig och gasar lite för mkt eller trashar ledaren. hur som helst, LYCKA TILL! :)

nu ska jag gå och sussa hade jag tänkt. ny dag imorgon och en massa saker att ta itu med på jobbet.

jag signar ut, slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0