jag är kär

de har varit en fartfylld helg med lite sömn, känner mig helt utpumpad.

denna dag, som dom flesta andra, har jag spenderat med victoria. vi har glidit runt i stan och snackat en massa gojja, väntade på att jens skulle bli klar på slipvägen så jag kunde fara dit o städa pagen för sista gången, så nu är de gjort i alla fall. imorgon kommer pÄr och ska spana in the black pearl. har börjat inse att de är på tiden att den blir såld. provade köra den idag och jag säger då de, de är mycket mycket skönare att köra TKGn. vilken skillnad! 

    
här står dom, uppradade för sista gången. min två stora kärlekar!


nu känner jag att de är dags att man beger sig mot sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0