lule cruising

jaha, då var cruisingen här i storstan över för i år. fest, fylla, dans, sång, poliser, glassplitter, ölburkar, skrik och bråk är väl en bra sammanfattning av kvällens festligheter. men de blir vad man gör det till och vi hade roligt mestadels av tiden i alla fall! en sak kan vi väl vara enliga om, och de är att polisen inte hade snålat med små leksoldater inför kvällen. de var poliser så långt ögat kunde nå och till o med polishelikoptern var ute o snurrade. dom spärrade av brasseriet titt som tätt, även smedjegatan blev utsatt för deras små attentat. partypoopers!

för att ni ska förstå hur min kväll var så filmade jag några små händelser under kvällens gång.
de här är för er! (ibland känns de bra att vara den som är nykter!)



 

 

 

 



dagen började vid 13 och efter 17 timmar bilkörande så fick man äntligen börja rulla hemmåt. somnade efter 07, halleluja!  psst. chaffade även i fredas, 9 timmar samlade jag på mig då. jag tror att jag har gjort mitt nu för ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: niki

tycker om din header:)
hoppas du får en bra söndagskväll!

2008-06-01 @ 17:31:02
URL: http://nikuws.blogg.se/
Postat av: lisa

fin blogg :)
Ha en underbar kväll! :)

2008-06-01 @ 17:34:09
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lindur

HAHAHAHA. Fyrhjulsdrift på hög nivå :P

2008-06-02 @ 17:30:01
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0