många mil

igår rullde min bil rätt någa mil och vi hann med en hel del jag o min kära vapendragare. vi var då på stan och köpte supportersaker till matchen, såg matchen och sen deppade vi lite över förlusten. men vi var tvugna att ta nya tag, så vi for in mot stan. sverigetröjorna åkte dock av rätt snabbt.

vägen tog oss sedan mot boden, där var de rätt mkt folk eftersom the hurriganes spelade på farmen. hade velat gå in dit, kan tänka mig att de var fullt ös där. jag menar, vem blir inte pepp av de här. de bara spritter i kroppen!
 





när vi sedan ligger på 97an påväg hemmåt så får vi för oss att vi ska svänga av mot pite istället, men de var ju mest ovärt. vi skrattade dock oavbrutet i flera minuter över en händelse som inträffade, de var väl de ända roliga med hela resan.


när vi kommer hem till storstan så träffar vi på två kändisar ifrån pite. här har vi en av dom.  han ska ni passa er för, han har en tegensten i byxan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0