midsommar

vi spenderade våran svenska midsommar på klubbviken, var jävligt värt faktiskt.

vicky sov hos mig så efter att vi hade lyckats få ihop allt vi skulle ha med oss så fick jag fara o leka taxi, skulle hämta upp alla som skulle med. vissa hoppade av i sista sekund så vi blev lite färre än väntat. men vi hade roligt som tusan!

vädret var inte på våran sida i början, men klockan 18 började de spricka upp precis som de var sagt.

de kom rätt mkt folk dit ut och alla var nog mer eller mindre alkoholpåverkade, men inget större bråk bröt ut i alla fall. bara ett mindre tjaffs över vem som ägde elden, men ni hör ju, de var ju aboslut inget allvarligt. de var bara några egoistiska ikke norrlänningar som inte kunde dela med sig.

jag och vicky tappade bort varandra mitt i natten, men runt 09 då jag o david var påväg mot båtarna så ser vi två vilsna själar på bryggan. jo tack. vem var de om inte vickan! lite roligt att vi 4 var dom ända som inte hade sovit nå. de kändes dagen efter vill jag lova! jag somnde sittandes i båten på hemvägen. jag somnade hos mamma o pappa och jag somnade direkt då jag kom innanför dörren hemma hos mig. sov från 21 till 11.50 o de var de skönaste jag hade gjort på länge!

jens och anderas somnade på stranden, dom var väldigt svårväckta, men efter mkt slit o skrik från både mig och julia inkl. vakterna så fick vi äntligen upp dom i stående ställning och på nått konstigt vänster så lyckades vi få in dom i båten också. ingen skada skedd!



tyvärr så var jag inte i bästa skick i fredas, så min mobil fick ligga till sig i båten, de var nog säkrast så. men några bilder fick jag ihop i alla fall. så här kommer dom:

   
  
   
    


de här är en bild på axels fot. vackert?




Ni har jag fått duscha bort all sand, tvätta håret, borsta tänderna, tvättar kläder, sovit en massa, plockat bort allt som vi hade med oss och satt på mig rena kläder. jag mår helt enkelt bra nu!

Kommentarer
Postat av: julia

gud vilket fluff till hår jag hade, haha.. :p

2008-06-22 @ 17:31:38
Postat av: Anonym

2008-06-27 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0