bed of roses

ligger här i min stora soffa och känner lugnet. vaknade i morse med världens värk i kroppen och kände att jag behövde lite mer sömn om jag skulle överleva. smsade mina arbetskamrater och somnade på bråkdelen av en sekund. skönt må jag säga. jag är verkligen avundsjuk på kidsen som har sommarlov nu. själv har man inte semester förens i slutet av juli, början av augusti och under den tiden ska jag hinna gå på lulekalaset, bröllop i kiruna, fira mamma o pappas födelsedagar, sommarfesten med jobbet osv. varenda helg är redan spikad, så för min del kan de bli lite tufft att klämma in en utlandsresa, det får helt enkelt bli vid ett senare tillfälle..

åter till min dag. ligger och klickar runt på youtube. de är en rätt bra sysselsättning då man är så energilös som jag är just nu. fast lovesong är kankse inte de bästa då man blöder som en gris. jag blir så sjukt känslig och kan bärja gråta av minsta lilla. speciellt då de gäller vackra sångtexter, eller varför inte en fin musikvideo?  

 


If you told me to cry for you
I could
If you told me to die for you
I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you



jag har ingen mat hemma! help me.
måste samla krafter så jag orkar ta mig till affären lite senare ikväll, blir matt av bara tanken. äta bör man, annars dör man! äta är gott, bara de är flott? haha


/ dagens crybaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0