pest o pina

sämre dag får man leta efter. har otroliga smärtor i min kropp, hade velat kapa av allt från magen och neråt. varför blev man född till kvinna?! usch. utöver mina smärtor så har dagen på jobbet varit allt annat än lugn. har haft fullt upp eftersom de var bokslut idag. hade tänkt gå hem tidigare och kurera mig i sängen, men de blev inte av. passade på att fara hem till mamma o sova lite på lunchen, de var underbart! efter jobbet var jag tvungen att köra jens till KL bil och motor, även han ska ju införskaffa sig en ny bil. idag lånade han en som han var lite småsugen på, den var fin dock lite småfix på den, men han skulle få den till ett bra pris. så vi får se hur de blir med den saken.

min bilaffär är iaf spikad nu.
på torsdag får jag den om att går som planerat! wiie.


jag har städat lägenheten! nu är det rent o fint igen. har dock inte skurat eller bytt sängkläder, får göra de nån annan dag. har varit tillräckligt duktig idag tycker jag. har dessutom tvättat lite så nu har man rena kläder också.


chippen missade just världens målchangs, hur ska det gå för sverige ikväll?!

(ja jag småkollar på fotbollen, tro de eller ej! är inte så intresserad, men då kan jag iaf vara med i diskusionerna imorgon på jobbet. dessutom så kommer min chef (eller min gamla chef..) att bli väldigt stolt över mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0