plågad och halvdöd

känner mig smått febrig och mer eller mindre död i kroppen. har knappt sovit 1 minut inatt, har bara snurrat runt som en propeller i sängen och kollat på klockan. kan bero på att jag lyckades sammla ihop 15 timmars sömn mellan lördag och söndan.. fast jag brukar inte vara den som har svårt att somna. men hur som helst. klockan blev 8a i morse o de var dags att bege sig till jobbet.. jag ville verkligen inte! men eftersom lakso är borta så är jag den ända som kan klura ihop försäljningsrapporten,så jag var tvungen att ta mig i kragen. jag överlevde bilfärden till jobbet, ingen kom till skada. jag satt där som en död råtta och knapprade ihop alla siffror. på lunchen for jag hem o la mig i soffan och slöt mina stackars ögon i några få minuter. men ångesten svepte över mig, min flextid mår inte så bra och jag har ingen lust att få ett fett löneavdrag den här månaden, så jag for tillbaka och satte mig på min kontorsstol och genomled dom återstående 4 timmarna som var kvar. och jag klarade de!
summering: min arbetsmoral är väldigt hög!


nu har jag precis tryckt i mig en fullkornspaj som inte var de minsta god. får njuta av mitt glas som är fullt med apelsinjuice ist, de är smaskens!


ska försöka vila lite nu så jag är en pigg o glad tjej tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0