provkört

jooruuu, idag har man provkört bilen som kanske ska bli min imorgon. de var lite småfel på den, men om firman fixar dom så blir de nog den som kommer att stå på min parkering innan nästa vecka. skööönt! har fortfarande inte vant mig vid att jag faktiskt ska sälja pagen, känns som att jag kanske kommer att fälla en tår då den lämnar mina ägor. men den här  andra mercan är fresh! den är nyare, har större motor och är mkt snyggare. hade velat ha en kombi, bara för utrymmetsskull, men sedanen är nästan snyggare. meeen, de blir säkert bra.

kan de sluta regna nån gång! jag vill ha solsken :(
känns så dystert att kliva upp då de är sånthär kissväder.


nu ska jag sova och hoppas på att gud är min vän o att han har hört mina böner.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0