sista turen

nu har jag tagit sista kvällsturen med pagen, min black pearl. kommer att sakna bilen, de är ändå min första. Känns kul att byta, omväxling förnöjer, men..ååååh. han går ju fint och suger inte allt för mkt ur tanken heller. men men, de är bestämt nu så. tvättade av han idag, vaxade den till o med. nu är den blank o fin! har inte hunnit  lägga den på blocket än, men har redan en som vill köpa han. får se hur de går med den saken.. känns knas att sälja den till en som jag känner. vill helst att den ska försvinna från stan. time will tell!


Ja, de var då en liten mini cruising i pitäää idag. kändes lite ovärt att rulla runt där, men de var bättre än lule i alla fall. täntke bjussa på lite bilder ifrån kväll så. enjoy!

  
     

sammanfattning: de var rätt ofta kramkalas i min bil och folket uppskatte ännu en gång min kuddar och filtar. heffa som alltid brukar vara lugn och skötsam, drog på sig världens fjortisfylla. han provade hur det var att sova på nolia-parkeringen och i samma veva visade han halva röven till alla som paserade. jag och vicky gled i pagen och kände lugnet som vanligt. sen for vi hem till vårt kära lule i en fin karavan. PAGen, USBn, RKDn och MFLen.

Nu är man hemma och ska precis hoppa ner i och kramas med john blund. såå godnatt allihopa! kramielikramkramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0