sucki mi båls

åååh, neeeej, fuuuuuuck, baaajs, sataaaan, jäävlaaar. finner inga ord, men döööööööö era jävlar! hatar spanien!

vi loosade som ni förstår.
2-1 till spanien.

sverige spelade så otroligt dåligt i andra perioden så man bara vill slå dom.
domaren dömde fel vi vissa tillfällen också och endast ett av dessa felbedömningstillfällen var till våran fördel. Sverige måste skärpa sig om dom ska ha nån chans att gå vidare. sluta fegspela och kör ett bättre passningsspel, stå inte och passa runt bollen i en liten trekant, målet kommer inte till er! ni måste attackera! jag hade förmodligen gjort de där mkt bättre själv. om dom är så dumma så dom byter ut zlatan, henke och elmander så hade dom lika gärna kunnat stoppa in mig där i gröten så jag hade fått styra upp de hela. om inte annat så hade jag kunnat knäcka några ben på Torres.


jag som sattsade allt idag, köpte en sverigetröja, gjorde ansiktstattueringar, pyntade bilen och brännde en helt ny skiva med fotbollslåtar. till vilken nytta?! nu sitter jag o vicky här i våra nya outfits och deppar. hur mår ni andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0