hey you, come to me

kan min patetiska hemmakväll bli nå mer tragiskt. har sett på avsnittet av gossip girl som jag missade igår tack vare min städning. som vanligt var det en massa romantik med där, som gjort mig lite glansig i ögonen och när jag slår på tvn så ser jag att de är finalen av frusna män söker. dvs. KÄRLEK! till o med dom där vilsna männen uppe bland bergen lyckas ju hitta nån att dela sitt liv med. vart är min trogna tjänare? han som ska ligga sked med mig och krama mig då jag kommer hem från jobbet?
jag trivs med mitt singelliv, tycker om att vara självständig och duktig på egen hand. men ibland känns de ensamt, väldigt ensamt. till och med en ensamvarg behöver närhet ibland.

baby, come to me!

förut fick jag sms där det stog "sugen?" blev alltid lika full i skratt då jag läste de. men jag börjar få förståelse för den människan nu. jag menar.. han vill väl bara ha närhet? och eftersom han vill verka så macho. de är kanske inte lika manligt att skriva "hej ska vi kramas?" nog för att jag hade blivit lite gladare av ett sådant sms. fast.. jag uppskattar ju ärlighet och varför svansa runt sanningen när man lika gärna kan gå rakt på sak?


jag får helt enkelt ta o lyssna på gyllede tiders låt - jag vill känna din kropp emot min och drömma mig bort.


psst. har ätit alldeles för mkt glass så nu har jag ännu ondare i magen. bra? nä, men jag förtjänar väl de. 
jag är glad och elegant, jag är laktosintolerant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0