baka en liten kaka

oj, de var verkligen länge sen jag skrev av mig. fast..de har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tror jag.  jag har knappt jobbat nå på två veckor eftersom jag har varit sjuk o så kom påsken mitt i allt. Känns tugnt att man ska återgå till verkligheten imorgon, men snart är de helg igen, veckan blir ju lite kortare än vanligt iaf.  Jag o johan har fått tillbaka kontakten också! de känns underbart. har väl tänkt umgås med han nu inom en snar framtid. längtar!


Jag o vicky hade en liten bakdag här hos mig i lördags.

image23    image25

vi bakade en massa gotta!
biskvier, havrerutor med lingonsylt, nougatkakor och hallonpaj!
Efter de tröck vi i oss världens godaste pastasallad <3


storstädade lägenheten i går också, de behövdes. sen var jag på middag hos mamma o pappa, mums. sen blev man fast i OSK:en. Chaffade åt jens, aapa, andreas o david, alltid lika spännande och händelserikt. En massa alkohol konsumerades och en massa skratt blev skrattade. Dom orkade dock inte hålla igång så länge eftersom dom har festat i så gott som en vecka i streck. dom har ju varit på ELMIA i år igen! jag vill också! dom bilade ner till stockholm i tisdags och på fredag morgon bar det av mot jönköping. en rolig resa var de tydligen, men de var dom värda! efter att jag hade släppt av dom så behöll jag jens bil o drog raggen med malin. kändes skönt att få köra automat för en gång skull. men en nackdel med att ha den är att de är så många som blinkar, tutar och kommer fram o ska snacka med en bara för att dom tror att jens är med. men ack vad dom bedrog sig!


idag då.. var tänkt att jag o victoria skulle åka till haparanda för att gå på VIP-invigningen av den första MAX restaurangen där. men jag orkar verkligen inte. känns rätt ovärt att åka 26 mil bara för att se de och för att få en gratis burgare. man kan åka dit vilken dag som helst. speciellt en dag då alko har öppet. sålde nån flaska till min bror igår, så nu måste man fylla på skåpet igen. dyrt. såidag blir det en lugn och avkopplande soff-dag. kanske skulle man ta o äta lite paj o glass? varför inte.


du har hela livet framför dig och ditt liv formas nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0