en ond cirkel

ingen är felfri, inte ens jag. Sånt här tar verkligen på ens självförtroende. fast ja.. jag är en jävel på att bokföra bort grejer eftesom varken susanne, chefen eller revisorerna har märkt de! som rasmus sa "ni är lagets målvakter och vi på restaurangerna är anfallare".  jag är en dålig målvakt. usch, lär bli flera tunga veckor nu framöver. måste gräva bland en massa papper från över ett år tillbaka. hemskt. men jag ska reda ut de, JAG SKA! om jag lyckas så ska jag fira med en stor fet grogg. nån som vill fira med mig i så fall?

 jaha, vad mer kan man säga. mitt liv verkar stå rätt still, kommer ingen vart. varje dag är det samma visa. jobba - hem - äta - sova. varje gång jag har tänkt göra nått utöver de vanliga, så kommer det alltid något emellan. typiskt. är de bara jag eller har världen stannat? jag vill göra något roligt. jag vill vara impulsiv och göra något tokigt! jag vill vara fyra igen o göra nå busigt. jag vill vara vild o galen! grrrr

några tips?

Kommentarer
Postat av: lilla snuttan

vi tar en sista minuten o super o knullar på ibiza!

2008-03-12 @ 23:23:26
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0