listen to your heatbeat

igår var jag med min kompis victoria. vi hade kul ihop hon och jag. vi slösade pengar och skrattade tillsammans. vi köpte en palm och vi döpte till Palmè Lööw. han är den finaste som finns <3


man blir stark av motgångar, men blir det för mycket, så blir det helt enkelt för mycket..livet är svårt. du är svår. jag är blind. men det snöar ute. ska man lyckas ta sig ut o leka ikväll? jajemensan, de tror jag! fast först ska jag på drinkprovning hos camsan. ska hålla mig borta från all alkohol, ska iaf försöka. folket var inte allt för glada över att jag inte skulle dricka med dom, men dom får iaf njuta av mitt sällskap.


malin, vill du bli min date ikväll? vill du åka upp och ner för smedjebacken tills vi spyr av tristess? vill du åka ut i natten och uppleva luleås gröna lund tillsammans med mig? vi kan hålla hand och kramas. får jag chans på dig?

image19


How could I be such a fool.
I thought I already knew it all, but I know I was totally wrong

How will i know if you`re fooling me.

Kommentarer
Postat av: paulina.

COLABURK ÖNSKAR DIG EN FASLIGT TREVLIG LÖRDAG och höjer hatten. :]

2008-03-01 @ 15:19:28
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0