pappas flicka

jag har promenadat idag, de ni! gick till mina föräldrar för att få i mig lite mat och så fyllde jag upp lunchlådan när jag ändå var där. Nu har jag kommit hem igen, sitter i min soffa och lyssnar på ABSOLUTE 2001! de var tider de.

Nu är jag glad. Jag har lyckats flirta in mig hos min far, han ska nog köpa en till bil åt mig till sommaren. Jag måste  ha en cab, hur ska jag annars kunna äga stan? får köra pappas galaxie, men jag vill ha en egen. de känns rätt ocoolt att komma med en merca då de är crusing. Jag, vinden och vägen, grr! måste bara se till o hitta en fet en jag vill ha först..de här kommer att bli super!

If you wanna go and take a ride wit me

vad ska man göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0