en eeeeviiigheeet

usch, idag var en såndär dag som känns oändligt lång. Var less redan vid 13, då kändes de som att tiden stod still. Fanns inte så mycket o göra idag, mest småpill och extragrejjer. Har tex. läst  böckerna/häftena som miljöinspektions-människorna lämnade åt oss. Där det står information om hur man ska arbeta och röra sig då man jobbar på ett kontor. lärorikt? nää, inte så värst. de mesta visste jag redan om. meeen, då hade jag åtminstone nått att göra. 

utöver de så har jag druckit te och tagit det allmänt lugnt. svara lite i telefonen och pratat med mina bordsgrannar. joo, jag har googlat en massa också. var tvungen att leta upp ett företag som sålde "duttar", sånna där små färganna pluttar som man kan klista igen inbjudningskort med. vi har ju snart en nyöppning i karlskoga, vilket innebär att jag snart ska skicka ut VIP-inbjudningar o då behöver jag mina prickar! och dom flesta affärerna här i lule hade slut så internet var min ända utväg. och jag lyckades hitta ett företag i sundsvall, wiee. 
     

          
image84
här sitter jag och nördar varje dag


Imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0