fd. admin blivande frisör?

image63
jaha då har man nästan pillat klart på min hemliga gäst. nu har hon låångt fint hår som dessutom är prefekt fastsatt och klippt av den perfekta frisören, dvs mig. hon rusade hem en sväng nu för hon tyckte inte att det var nog med hår, ja.. vad säger man. apor brukar ju vara riktigt håriga. men hon är nog den sötaste apan iaf. ska man sattsa på att bli frisör? näää, inte aktuellt. de är bara en hobbygrej, nån som behöver frisera kaluffsen?


på tal om apor. nu är jag inte en del av apbergetfamiljen nå mer, har sagt upp mig som administatör på apberget.se. känns som att de var lika med tanke på hur de har spårat på den sista tiden. det var mycke roligare i början, för snart 3 år sen. kommer sakna folket från dom andra regionerna och festerna. dom var mest värda. så nu är man en fri fågel. vad ska jag nu roa mig med under dagarna? hjäälp. haha, kan ju alltid försöka skaffa mig ett liv.


mööö

Kommentarer
Postat av: el capitán

du kan börja med att klippa mig

2008-05-08 @ 22:07:40
URL: http://myhomeishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0