förvirrad

så många tankar rusar runt i min skalle just nu,vet varken in eller ut. allt känns helt knas och jag vet inte vad jag ska ta mig till. måste sluta att vara blåägd o godtrogen hela tiden, men de är såå svåårt! jag vill ju inte gå runt o tro dåliga saker om folk, fast ibland kanske man måste inse fakta.. lögner och åter lögner, kommer de någonsin att få ett slut? eller är de jag som måste sätta pungt för de och gå vidare..en del av mig känner att de inte finns nån annan lösning. men hoppet om att de en dag ska bli bra, kommer nog alltid att finnas kvar.


var o hälsade på helena holm idag, de var lika trevlig som väntat. vi snackade av oss o så såg vi på i sanningens ögonblick eller vad de nu heter. va surt de ska kännas att sitta där o vara ärlig o sen svara man fel på en fråga o så förlorar man allt. de ända man förhoppningsvis får gå hem med är en arg parter och en besviken familj.
425457-47

hur som helst, efter mitt besök där så cyklade jag vidare till vickan, sa hej till henne o sen trampade jag hem. o här sitter jag, har precis sett klart på navy cis o ska nu hoppa i säng hade jag tänkt.


weeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0