friday not a free day

min to-do-list har varit fullproppad i helgen, vilket har resulterat i att jag inte har haft varken ork eller tid till att uppdatera min blogg. men nu är jag tillbaka!

När jag kom hem från jobbet i fredas så stod maten på bordet, kan de bli bättre? kändes nästan som att bo hemma igen. ända skillnaden var väl att min nya tillfälliga mamma är snart 21 år och hade inga gråahårstrån.
Maten var god och efter att vi hade jäst ett tag så fick vi brumma iväg till min arbetsplats igen, jag glömde mina solglasögon! nästa anhallt var bergvikens solarium, man måste ju hålla sig fräsh. hann få en massa sms av heffa, han verkade lite smått stressad, för jag skulle chaffa åt honom o dom skulle tydligen hinna förbi nån på bergviken som skulle sälja nå fälgar. men vem har brottom?


image70efter många om o men så körde jag åt heffa som fyllde år, en stor pojke blev han, hela 18 år. vet inte om jag vill säga att han blev en man, men han blev åtminstone ett år äldre. nu får han köpa en massa onödiga saker, så som 3,5:or, cigg och snus. kanske inte är nått o ljubla över, men även jag var ju glad vid de tillfället, trots att jag varken röker, snusar eller dricker kiss.

min 18års dag (7/10 2006) var väl kanske inte den bästa, hann dock med väldigt mycket. låg i sängen och var deprimerad i nån timma, åldersrellaterad ångest. sen kom jens o alla o hämtade upp mig, lite mer än 1 timma senare var 7an tomm o jag var full. fyllan höll i sig till dagen efter, den dagen som man ska må dåligt och ha ångest över sina handlingar. varför då inte fortsätta och festa o på så vis skjuta upp de hela, de var precis vad jag gjorde! söndagen blev dock inte så rolig. spciellt inte då jag kollade på kontot och upptäckte att jag hade spenderat nästan 2000 på krogen. men ja.. kul var det.. hoppas jag




hur som helst, fredagkvällen var rätt rolig iaf, bättre än förväntat. träffade många man kände som också var ute o härjade på stan, det är alltid lika trevligt! och bilen kan man inte klaga på, de var ju en merca, en kombi dessutom. jaha, o victoria drog ut på krogen, vad kan man säga om de då? jo..ju mer man dricker, desto fullare blir man. hon var rätt laddad! fast hon skötte sig bra, you make me so proud! hon for hem till mig o trynade och runt 4 fick även jag krypa ner under täcket.

image69
två nykissade ungdommar står och kastar sten på en glasflaska som flyter vid ytan.
heffa och henke, lättroade eller bara envisa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0