glass i stora lass

yeeey, alla kan andas ut. min förskräckliga, ljusa utväxt är borta! nu slipper jag blända halva lule. förövrigt så ser håret likadant ut som innan. funderar på att sätta in löshår igen..men jag vet inte. de kanske blir jobbigt att ha så mycket hår på sommaren? men.. ja jag får se. lite sugen är jag. hoppas bara att de sitter bättre den här gången i så fall.


jag åt glass idag. de var de bästa jag har gjort på länge!


nu ska jag göra mig i ordning. heffa har anställt mig som chaufför igen och eftersom jag är så snäll så får jag väl lov o ställa upp. dessutom så är min bil lite ohel. efter en tur längst en grusväg i persön, så slutade de med att mitt ljuddämparsystem hakade lös under bilen. de skrammlar lite då o då. men annars rullar  som den ska vagnen! 



peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0