grannkommun

javisst javisst, det var en rätt okej kväll igår ändå. vi mötte upp alla i stan som planerat och efter några varv i lule så begav vi oss ut på E4an. de var rätt folktomt då vi kom till pite, men de dröjade inte länge innan folket började trilla in. hade velat vara där på dagen, de är ju då alla fina bilar är ute! på kvällen är de mest risiga volvosar och frääsha  mercor! (haha). 

Som vanligt samlades en massa lulebor vid bussgaragen. 6 mercor, 124 kaross på alla! (förutom dennis galant) feaky eller geeky? det såg iaf lite smålustigt ut. men de är tur att vi här i stan har smak då de gäller bilar! där stod vi o hänge o lekte coola ett tag. passade på att ta lite bilder då, men man ser inte så värst mkt. 


   
bussgaragen och björns sönderhoppade skuffert

träffade folk man inte hade sett på länge, de var väl kul. hade kunnat vara roligare,men man får ju inte ha så stora förväntningar. vi klarade oss ifrån böter iaf! eftersom vi hade så många bilar så behövde vi inte sitta o trängas. 


  
kallkällan med en annan merca (otippat)

efter några timmars härjade och chaufförs byten, så var man påväg mot storstan igen. som man redan hade förutspått så var de döött här. for på shell o köpte lite fyllemat och de var gott kan jag lova! träffade nå polare till jens o aapa på kallkällan, dom var också lite förfriskade av alkoholens ljuva söttma. han som dom släppte av där,var hothothot! han gick på midskogsskolan en gång i tiden, precis som jag.


jaha nu vet ni vad jag gjorde igår då. lugn o skötsam som alltid. och med tanke på att solen skiner som aldrig förr, så kan jag bara säga, tack! för jag är inte de minsta bakis. men de vettetusan om jag orkar gå ut.. lat? jotack. mina solglasögon är i alla fall återfunna! dom låg i UHB:n. vilken tur! fast.. nu ligger som i OSK:n o där gör dom ju ingen nytta..


nu ropar toaletten på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0