jag är slöarnas slökung

vi sov till halv 3 på söndan, till och med jag blev förvånad. när vi väl klev upp så fick jag i alla fall lite saker gjorda. jag tvättade och dammtorkade, bara dammsugningen som inte blev gjord. det har ännu inte blivit av, nån som vill komma och slutföra min städning?  pleace!
425457-45
hemmafrurollen är nog inget för mig. jag måste hitta mig en allt-i-allo karl! en som kan laga mat, städa, laga bilar, är händig på och med de mesta och som kan underhålla mig och ta hand om min lilla blomma! eller oj, mina blommor (palmer)..har ju några stycken nu, eller hade. Nu börjar dom torka ihop, en efter en. hmm.. kan bli svårt att hitta en sådan man. men jag känner lugnet, än har jag tid på mig innan jag måste gifta mig.


åååh, dagen är kommen! nu har gossip girl börjat gå på tv igen. de börjar nu såå.. hoppas ni är nöjd med mina senaste uppdateringar. tror att jag har fått med de mesta av min händelserika helg nu. enjoy!


xoxo pullipullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0