jag och mitt lurv

jag har klippt mig, eller min vän friserade mina fjun. är jag nöjd? mja, de duger. ser väl ut som alltid annars, fast utan slitna toppar och lite mer pott-aktig kanske! haha. men vafan, omväxling förnöjer! håret växer ju ut. orka vara utseendefixerad. kan ju iaf försöka intala mig att de är insidan som räknas.

nämen! nu är klockan igen efter 00. snart är veckan slut, vilket innebär att jag nu i 5 dar inte har lyckats gå o lägga mig i tid. vart ska de här sluta.. jag behöver nån som kan krama mig och beskydda mig från nattens alla monster och hemskheter. nån frivillig? call me! (K) 

nu ska jag gå och rulla mig i min stoora, mysiga, 180cm breda säng. ensam! en fördel är ju att jag kan vida o vända på mig hur jag vill. till skillnad från då jag sover med vicksnoria. hon är bara ivägen! och inte får man ha täcket ifred då heller. näääää. så jag ska passa på o njuta nu innan man får oväntat eller kanske till o med oönskat besök.

image64
(En såhär potta hade jag när jag var liten. fast den var jätteblåååå och hade röda, gröna och gula kulor i  på säkerhetsbältet. den var fin. min nya potta är svart/brun och sitter på min skalle..)


/pottan

Kommentarer
Postat av: vickan

haha fan va törd du är
jävlar klagopussy!

jag har redan hittat grejer med mitt hår o klaga på men itne whinar jag för det! :(
nu ska jag sola medans du sitter intryckt på ditt bajsjobb o pillar dator!

passar inte pottan kan du gå över till blöjor igen!
HEJDÅ
(pöss)

2008-05-09 @ 10:31:51
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0