jag vill, jag vill, jag vill!

jag vill verkligen åka utomlands. känns som att de var alldeles för länge sen jag fick traska runt barfota på en vit stand o känna hur sanden fördelar sig mellan tårna. känna hur solen bränner på ens bara hud och hur vattnet svalkar ens heta och bleka vinterhy. hade varit de bästa! men näää, inte får man njuta av nån sådan lyx. här får man istället sitta o slita för den ynkliga lön max betalar för de slavjobb man gör. huvva.

nån som vill rädda mig från detta tråkiga liv? nån som vill komma o kidnappa mig? jag lovar att jag inte ska göra några motstånd.

jag borde ha börjat jobba för några minuter sen. men jag vill inte. jag vill åka hem!  fast jag kan väl kanske stå ut i 1½timma till. får ju trots allt finbesök efter jobbet.
kan ni gissa vem som kommer?
ni kan få några ledtrådar.
1.  Hon är känd som "APAN" i vissa kretsar
2.  Vi brukar ta på varandra och det är precis vad vi ska roa oss med idag!
3. Hennes namn nämns rätt ofta i denna blogg (okej, nu blev de alldeles för lätt.. )


vinnaren kommer att tilldelas ett hemligt pris. ni kommer inte att bli besvikna!

Kommentarer
Postat av: el capitán

är det värt en gissning?

2008-05-08 @ 19:31:10
URL: http://myhomeishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0