min dag

Känner att jag har hunnit med rätt mycket idag, trots alla motgångar. min trötthet var väl det störta problemet men victorias sällskap höll mig vaken. överlevde en hel arbetsdag, inklusive 15 minuters övertid! tog mig hem till mor o far, tröck i mig lite rökt sik! de ni, de är sommar de. sen har jag hunnit städa och tvätta lite, de kunde behövas. känner att jag har börjat bli lite slarvig nu på senaste tiden, men det är förhoppningsis bara en tillfällig svacka.


vi glottade på cashmere mafia idag, helt klart sevärt. handlingen är lite småkomisk, men den är absolut i min smak. lättsam och full av intriger!


uppfinningsrika jag kom på världens ide då jag skulle hoppa ner i plurret. kände att jag inte kunde lämna datorn helt ensam i vardagsrummet, så den fick följa med mig. och eftersom jag har en massa löstagbara hyllor i min walk-in-closet, så fick även en av dom göra oss sällskap i badrummet. 

  425457-54


nu kanske man ska gå o sova. får hoppas att natten bjuder på mer än 2 timmars vistelse i drömmarnas land. snålajävlar som inte kunde erbjuda mig mer sömn, i need it! i mitt aktiva liv behöver man all kraft man kan få. de är rätt krävande att sitta på ett kontor hela dagarna och lyssna på en massa idioter som ringer till växeln. suck.


nu ska jag känna hur tröttheten sveper över mig, ska njuta av varje sekund.


roger ut.


Kommentarer
Postat av: lebbvicky

äeeeh seriöst pullan
de där är grov geek-varning!!

2008-05-06 @ 02:09:15
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0