nackdelen med att gräva i marken..

vet inte om jag blev glad eller bara äcklad.

pappa håller på att göra om framsidan utanför deras villa, detta resulterar nu i att gården ser hemsk ut,den är söndergrävd och inte fin på nått sätt. hur som helst, helt ovetande öppnar kk en räksalladsburk som ligger på den marken intill husväggen. han möts av en stark doft och upptäcker nån sekund senare att det ligger något fluffigt där i. MIN BAMSE!
image81
bamse var min hamster som dog i november för 4 år sen, han blev hela 2½ år. han var mysig och höll alltid koll på vem som kom in i mitt rum (tills han blev förflyttad till kontoret, för han störde min nattsömn!) ogillade han personen så ställde han sig på bakbenen med tassarna mot gallret och morrade o visade sina stora vassa framtänder. grrrr! (Bilden till höger föreställer inte bamse, de är en endast look-a-like)

det positiva med den hela händelsen är att jag nu har fått veta att han finns kvar o att han inte har förmultnat bort helt o hållet. där i burken ligger det tydligen en liten ulltuss som är omringad av lite vatten dvs. kroppsvätska. mysigt va? nu är han fint nergrävd under mitt gamla somrumsfönster igen.


må han vila i fred!


Kommentarer
Postat av: Lindur

Tjohoo!
Jag såg den lilla lådan. KK försökte få mej att titta i den. Icket. Men hunden min verkade va sugen på att kolla läget. Haha.
Tur att han fick grävas ner igen ialla fall!
Kram.

2008-05-22 @ 09:57:48
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0