nytt nytt nytt

ännu en gång har jag bevisat mina kunskaper i paint! se bara på min nya fina header. haha. avancerade grejjer. men de är väl alltid kul med lite nya saker. de är här de händer!

på tal om de. nu blev jag ju påmind om klänningen jag skulle lämna tillbaka.. 8 dagars öppet köp. då  har jag två dagar till på mig. de klarar jag..förhoppningsvis. ska alltid dra ut på allt in i de sista, typiskt mig.

nu börjar navy cis också. inte konstigt att jag är så trött på dagarna då alla sevärda saker går på kvällarna.


   nu ska jag gå och säga hej till min groda på toaletten.


Kommentarer
Postat av: vickeeey

den förra var finare:p

2008-05-06 @ 23:53:51
URL: http://slowjam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0