oväder

jag har inte gjort att för mycket idag. utöver mina 8 timmar på kontoret, så har jag varit och inhandlat lite onödiga prylar från rusta. bla. ett tält! som jag och victoria ska mysa i, i sommar. låter inte de underbart? de tycker då jag. vi, ett tält och några öl.. mm.. fast vi får kanske skippa ölen. de blir nog snarare vi två, ett tält och 2 cyklar.. suck. haha. har inte riktigt blivit vän med mammas cykel än, men de kommer väl.. förhoppningsvis.

våran bil blev förstörd idag tack vare ovädret som drog över våran stackars lilla stad. grannens cykelboda flög iväg och landade på våran bil och knäckte caben.. dyyyrt. delarna finns bara i usa och bilen måste söderut för att kunna lagas..pappa är jätteledsen, de förstår jag. de är jag med, hur ska jag nu kunna cruisa runt i galaxien då den är paj?! åååh, motgångar motgångar motgångar. whyyyyy?! 


de haglade också här i luleå idag! flera gånger.. usch. jag och vicky stod som två små ungar på min balkong med händerna utsträckta och försökte fånga hagelkorna (haha eller kanske kornen? ).. som vi sedan stoppade i munnen. gott? mjeee, de smakade inget. äckligt? nää, de finns väl värre saker man har stoppat i munnen?


kl: är 23, vilket innebär att jag har passerat läggdags. ska försöka sova riktigt mkt inatt så jag är pigg imorgon, då kanske jag kan ta mammas vrålåk till jobbet. fast..det gick inte så bra imorse, är så skönt att kliva in i bilen på morgonen, sådär lagomt halvdöd och för att sedan nån timme senare, inse att man faktiskt är en stor trafikfara i de tillståndet. blir nog bilen imorgon också. jag måste jobba på min självdisciplin..



jag signar ut, slut!


Kommentarer
Postat av: Erik

Vad har du smakat som är äckligare än hagelkorn? :o

2008-05-21 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0