paaalt is the shit!

image41blev kvar på jobbet längre än planerat idag, gick därifrån runt 18.30. efter en lång dag med problem, möten och telefonpratande så fick man äntligen bege sig till slipvägen för att få lite mat i magen. blev genast på bättre humör då jag såg vad mammsen hade gjort till middag. PALT! mmmm... ååååh.. sååå gott! fick till o med ta med mig lite hem!



har kännt mig lite smågrinig hela dagen, allmänt off och känslomässigt instabil.
men nu känns de bättre. ligger i soffan o känner mig som en kung. paltkoman börjar släppa och tröttheten är påväg. en lugn kväll står överst på min to-do-list idag. ska försöka komma i säng rätt tidigt så jag är utvilad tills imorgon. vill ju inte vara grinig då! får hoppas på att de bjuds på kanonväder imorgon. då blir de öl, sol och mys ca 6 mil bort. närmare bestämt i piiiiteeååå.
ska nån fler dit o brumma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0