söt som socker eller bara lat?

åh, jag ser verkligen upp till människor som vågar ta risker, som vågar ge sig ut i de okända. jag vill också åka på äventyr! tänk att få flytta utomlands, lära känna nya människor och bekanta sig med en ny värld. spännande. jag är alldeles för hemmakär, en del av mig i alla fall. eller.. jag är nog bara för bekväm i min vardag. ni som vågar lämna boet och flyga till okända marker, ni är mina idoler!

ser på du blir vad du äter, känns lagomt peppande. känner att jag har tappat stinget nu på senaste, blivit lite lat igen rent ut sagt. var så hurtig där ett tag med mina prommisar, men nu har de runnit ut i sanden. måste rycka upp mig och ta nya tag! hade kanske kunnat gå ut o gå nu, men de ser ut som att de ska börja regna igen och som ni redan vet så är jag söt som socker så jag skulle förmodligen smälta..vill man riskera de? nää.  jag orkar helt enkelt inte.

om 50 minuter börjar desperate housewives! tvtokiga jag kan ju bara inte låta bli att se på tv då dom visar så otroligt bra serier hela tiden. tv-beroende eller bara lättroad?


Säsong 4, avsnitt 9
Dagen börjar lugnt men sorgset då Gabrielle meddelar att hon ska lämna Wisteria Lane. En tornado är på väg mot området och alla förbereder sig för det värsta. Någon förlorar en äkta man och nya vänskaper knyts när tornadon drar över det idylliska området

image55

se till att gå på toaletten, fylla vattenglasen eller ta en powernap nu innan kl. 21:00. du vill väl inte riskera att missa nått av detta händelserika avsnitt?!


Kommentarer
Postat av: el capitán

verkar som att du är impad ^.-

2008-05-07 @ 01:13:07
URL: http://myhomeishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0