strååålande!

klockan är 19 och solen skiner som aldrig förr! helt otroligt så vackert de är ute. de bara spritter i kroppen och man känner att sommaren är nära. snart börjar sommarens alla aktiviteter och händelser att trilla in. bara några dagar kvar till pitecruising också. ojoj, snart kan man sitta på stranden och dricka en kall öl och känna lunget. isen måste bara försvinna först.. men de gör den nog snart.


                    


Vi var på en vårprommis nyss, jag o snuttan. satte oss på en plint vid vattnet (isen!) och njöt av att solen smekte våra bleka ansikten. nu dröjer de inte länge innan man är täckt i prickar, oönskade prickar som kallas för fräknar uuhäää. men va gör de när man har ett par solbriller som täcker halva facet. om jag bara hade kommit ihåg vart jag har lagt dom...


image39


på nått konstigt vänster så lyckades jag kasta iväg 600:- igår på.. ingenting. har ingen aning om vad jag har gjort. eftersom jag är så otroligt snäll och trevlig så gick det inga pengar på heroes heller. har jag tappat dom? hojta om ni hittar pengar på stan, de är nog mina!


ÄLSKAR ATT VARA LEDIG FRÅN JOBBET! TJOOHOOO
nu ska jag glotta på lite televition. call me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0