tillbaka till verkligheten

jaha, nu var ledigheten över, nu sitter man på jobbet o längtar redan tills man slutar. Blir dock rätt besviken då jag kollar på klockan o inser att jag bara har varit här i en dryg timma, vilket innebär att de är 8 timmar kvar av min arbetsdag. suck.

gårdagen var väldigt skojjig. var faktiskt ovanligt aktiv trots alkoholintaget dagen innan. fast på slutet så kände jag hur tröttheten tog över. john blund kom lite tidigare än vanligt och vid 20.00 låg jag i sängen som en klubbad säl. Malin ringde runt midnatt o störde mig, men eftersom jag inte har några större sömnsvårigheter så somnade jag på stört efter att samtalet hade avslutats.


jaha för er som inte har märkt de så suuuger vädret idag, inte ens i närheten så fint väder som de var igår.
vem har dödat en spindel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0