upptäcktsfärd

jag och victoria har varit och promenixat ikväll och det var såklart lika trevligt som alltid. Vi såg många saker på vägen. bajs, klotter, vattenpölar, gräs och snö. en salig blandning av intressanta saker.


                                                 vinter - vår - sommar?
 


Nu är det snart sommar, vilket innebär att all snö är så gott som borta. de lär dröja några månader nu innan man kan fara o hasa på delfinen. istället får vi nöja oss med att glida på stadens alla gator. eller varför inte göra som klätterapan-victoria? lite roar små sägs de ju. själv tycker jag att man kan roa sig bra i sängen, så jag ska gå och göra ett försök nu. ska se om jag kan ta mig utomlands ikväll eller varför inte på en kryssning? hur najs hade int de varit. får se vad john blund har planerat inför våran dejt.


over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0