valborgsfirande

ja, kära läsare. nu sitter man här i soffan o känner sig smått sliten efter gårdagens kalasande. min trogna följeslagare victoria är som vanligt här hos mig o vi har precis tryckt i oss en pizza. de satt finfint! förstår inte hur det kan vara så otroligt gott att äta flott dagen efter.

vi provade den där nya grejjen, att beställa pizzan via internet. de var supersmidigt !
http://www.pizza.nu/index.php?option=com_pizza&act=registration&referer=1254


gårdagens äventyr bestod av tillfixning at my place. vi duschade o la ansiktsmask (vilket ni kanske läste i mina tidigare inlägg!) sen bar det av med taxin mot bergviken. då var det dags för inflyttningsfest hos ricke o moa. efter många om o men så tog vi oss vidare mot stan. Heroes för hela slanten! där var det fullt ös medvetslös. träffade en massa goa människor och drycken satt fint i strupen.  klockan 3 stängde de som vanligt. efter en massa snack o svammel med  främligar, om vart vi skulle på efterfest, så beslutade vi oss iaf för att åka till pajk o säga hej. men där var de de ju minst fest.. så en ny taxi beställdes och runt 05 fick man lägga sig i sängen för att njuta av lite skönhetssömn. det var min kväll. hur såg din ut?



             
Det finns inte så mycket o göra då man sitter i ett trapphus o väntar på taxi.
Då gör man det bästa av situationen och tar lite mindre vackra bilder!
Min nya vän måsart fick också vara modell för en dag
.



nu ska vi ut o promenera bort pizzan.. iaf en pizzaslice. och njuta av det fina vädret!


see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0