vi och våra morötter

dag två av min händelserika helg. den spenderade jag tillsammans med victoria såklart, nu på senaste så har hon varit väldigt delaktig i mitt liv.

vi mös framför tvn och såg på pussy cat dolls. en väldigt skön o avslappnad lördags sysselsättning. men efter ett tag så låg vi i sängen och där stannade vi i 3 timmar.. en tupplur mitt på dagen är underbart! var dock inte lika underbart att kliva upp sen, helst av allt hade jag bara velat ligga kvar o sova bort hela dagen, men de kändes rätt ovärt. vi klädde på oss och sen for jag o sa hejdå till michele som skulle åka tillbaka till uppsala. när det var överstökat så plockade jag upp vickan igen. då for vi på max o käkade middag! low-carb mål, med morötter och  loka granatäpple, mumma!



image74               image73
ett korvbröd?                                       ?

mamma säger att man inte ska leka med maten, men vid ett sånt här tillfälle så är de nog rätt svårt att låta bli. kan man hindra fantasin ifrån att skena iväg? njääää. det där var vad victoria hittade i hennes morotspåse. själv fick man en morot som inte gick att äta, både jag och victoria försökte. den var säkert gammal, den smakade då inte gott, så jag slängde den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0