we are back

som ni kanske läste tidigare så sa jag upp mig från min post på apberget, precis som victoria hade gjort två veckor tidigare. men tro de eller ej, nu är vi tillbaka! jag kom alltså inte så långt. vickan har tillbaka till plats som stadsadmin och jag är till min stora förvåning, också stadsadmin nu! ser man på. blev till o med befodrad på kuppen. ska man kanske säga upp sig som ekonomiassistent på max också, ihop om att få en högre plats där med?  åtminstone högre lön..mjaae, kanske inte skulle funka så bra.

jaha, toggelitogge var precis i mitt hood o köpte lite godsaker av mig. de trodde man inte för 10 år sen, att jag en dag skulle få sälja alkohol till vickans papi! men den dagen kom och kul kändes de. nu ska han hem o supa dotra + vän under bordet. fast.. fick nyss en update av vicky, hon började bli full medans hennes supsällskap redan låg på toagolvet och tömde magsäcken ner i toastolen (förhoppningsvis). hur ska de där sluta?

ååh jag har varit så duktig idag. har storstädat "the black pearl", så nu är han ren o fin både på utsidan och på insidan! det var så illa så att jag skämdes för att ta in folk i bilen..de var nog på tiden att den fick sig en omgång.


nu ska jag gå o hänga tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0