13 mil till ett främmande land

lördagen började med en liten förfest hos mig. de var jag o elina som satt här o härjade på och pratade om att mellan himmer o jord. ett tag senare låg vi på E4an påväg mot haparanda. jag hade jätteroligt och jag fick träffa en massa trevliga människor. de är alltid kul att göra något annorlunda. vi for dit runt 18 och kom hem runt 07. bilder från vårat äventyr finner ni såklart på min pixbox



tack till simon och anton som orkade vänta på oss hela kvällen!
pojkarna fick åka runt i elinas bil utan värme i 13 timmar medans vi åkte i en varm cadillac. tur att jag tog med täcken o filtar åt dom så dom hade nått att värma sig med. ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0