always coca cola

fick ingen julmust, men inte grät jag för de. han kom med coca cola istället och de är ju också gott! och speciellt om man tänker på att jag bara har levt på vatten dom senaste dagarna, då satt de riktigt fint med nått glas cola! anton är som snäll han. vi såg på idol och snackade en massa strunt. han åkte precis, för han ville inte att hans bil skulle hinna bli så kall. och jag förstår han, de är inte så mysigt att åka runt med en igglo. tydligen ser ju min bil mindre mysig ut också.. TKGn har ju inte blivit rastad sen i måndags så jag förstår om han är lite stel och isig. ska kanske ta tag i de där imorgon beroende på mitt tillstånd, men vi hoppas på de bästa. nu sa jag äta chips. 

 fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0