biltvätt och bodenbus

Elina ville att jag och hon skulle ha en date igår och jag tackade såklart ja till erbjudandet.  vi skulle fara till boden och hämta lite drickbart inför helgen, så runt 19:00 bar de av längst 97an. vi fick även sällskap av simon och alex. Men innan vi for så var vi tvugna att fara och tvätta av GYKen. Den var så smuttsig så att man knappt kunde se då lysena lös.

  
                                                    Elina in action

Det blev vissa förseningar i våran planering eftersom folket vi kulle träffa var på badade. då vi stod utanför och väntade på dom, så gick de förbi en väldigt lustig man. hans gångstil går inte att förklara med ord, men de var väldigt roligt att se iaf. men eftersom jag dels har världens segaste mobil och eftersom jag själv inte heller är så väldans snabb, så hann jag tyvärr inte få en bätte bild på honom. jag måste bättra mig..


frammåtlutad man med armarna i kors på ryggen,
spatserar i rask takt  ut från badhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0