blixtrar och dunder

min dator gick sönder i tordags. de small jättehögt, blixtrade till och å började de småryka. detta gjordeså att säkringen gick och då stängdes maris och lindas datorer av sig. men deras gick iaf inte sönder. wooho tänkte jag, nu får jag en ny! men ikke de. dom gjorde en liten transplantation och nu är den igång igen.


min chef johnny och berra bus undersöker saken.

Fick sitta vid ulrikas dator resten av dagen. fast de är ju bara att jag vänjer mig, i början av december byter jag avdelning och då kommer jag alltid att få sitta med levtjejerna. kommer att sakna mina intäktskontrolls-flickor.. men de är väl dags att gå vidare. nya tider, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0