de är jag som är pensionären

jag trodde inte att jag skulle ta mig igenom den här arbetsdagen. tvinga mig ur sängen runtt 07.50. ville inget hellre än att återvända till  min sömn då, men jag lyckades få på mig kläder o köra till jobbet. satt där på min kontorsstol och stirrade in i skärmen, då kände jag hur mina ögon började stängas och hur jag stundvis såg i kors. jag var alldeles matt och slut och hade ingen ork kvar i kroppen. jag klarade mig igenom hema dagen iaf, bra de. + att jag jobbade över nästan en timma. men de var bara pga min nya chef gunilla, hon o jag diskuterade en hel del angående mina nya uppgifter och alla förändringar som ska ske nu på arbetsplatsen.

nu har jag precis tatt ett skönt avslappnande bad och ska göra mig i ordning för natten. de blir en tidig kväll idag, de kan behövas. pensionärs varning? nää inte alls. men jag måste vara utvilad tills på fredag så jag orkar med jobbets festligheter. vi ska ha after work på olivers. trevligt trevligt må jag säga. får dessutom lön den dagen! hoppas bara att jag är pigg och sprallig igen tills dess.

godnatt kamrater!


Kommentarer
Postat av: Lindur

Nääh! Det är JAG som är pensionären! :P

2008-11-13 @ 17:11:30
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0