du är min modell

I torsdags kom malin förbi mig. vi skulle plugga matte tillsammans för första gången. de var väl på tiden eftersom vi skrev in oss för 2 veckor sedan. malins mamma som är så snäll och söt ställde sig och gjorde pajer till mig. supergoda pajer! så vi fick mat i oss innan lektionen började. malin hann även gå igenom min walk-in-closet. de slutade med att hon gick hem med 1 full påse med kläder. givmild som man är.

  
malin flossar. malin posar. malin pluggar. malin..malin.. alltid malin.


en trevligstund. lektionen började vid 19:00 och avslutades runt 23:00

malin är min vän, mitt liv och min käraste ägodel. hon är den som får mig att inse saker som jag själv inte märker. hon hjälper mig genom svåra tider och hon stöttar mig i alla lägen. hon är den som alltid står vid min sida och som får mig att må bra. ja.. ibland känns de som att hon är min fru, min livsparter. och förmodligen så är hon den bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0