en kväll på OK

igår jobbade jag i vanlig ordning, sen var de mat hos mamma som gällde. där bjöds de på spagetti och köttfärssås och jag fick dessutom med mig en lunchlåda. efter de for jag till OK på örnäset och hälsade på min kära vän elina. spenderade en halvtimme med henne medans jag väntade på att jag skulle få träffa simon. kl 19 for jag och plockade upp honom på brass. vi satt i min bil och pratade och han hann dessutom räkna alla mina småmynt som jag har lyckats samla på mig i bilen. men sen belv simon törstig så vi bestämde oss för att fara o köpa lite lycka. så en gång var jag två gånger på OK!

   
elina verkar ha ett väldigt roligt jobb.. hon får iaf träffa mycke folk
och dessutom får hon umgås med mig och simon i nästan 2 timmar på en måndagskväll.


lycka är de bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0