farsdag blev min bakisdag

vaknade alldeles för tidigt för mitt eget bästa i söndags igen. börjar bli en vana nu att inte sova bort hela dagarna på helgerna, pappa tror att de beror på att jag börjar bli gammal. men jag tror att de bara är en tillfällig sinnesförvirring. snart är jag nog tillbaka till mina dvalor igen. hur som helst, runt 10 slig jag upp mina ögon för att möta den tråkiga dagen som väntade framför mig. låg i sängen halva dagen och filosoferade, hann även med en stund i soffan. sen var de dags att traska ner till mor o far och trycka i sig godmat inkl. tårta. direkt då jag kom hem intog jag genast soffläge och njöt av en lugn kväll. spenderade dock alldeles för många timmar i telefonen innan jag somnade. hann prata med både anton och malin, små partkvarnar är vad dom är! men jag var kanske inte heller så oskylldig. somnade efter 01 och orkade knappt kliva upp dagen efter. men jag hade inte så mkt till val, jobbet väntade ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0